باتوم کوهنوردی

ساخت وبلاگ
توان انگشتان خیر صرفا برای دریافت کردن گیره های خرد ، بلکه زیرا انگشتان قویتر دیرتر زخم میبینند در سنگنوردی اساسی میباشد. باتوم کوهنوردی در میان توان و جراحت در بخش اعظمی از حرفه های ورزشی رابطه معناداری وجود دارااست. هرکس قویتر میباشد دیرتر زخم می بیند. اقتدار بی نقص پیش رو: اقتدار انگشتان در سنگ نوردی یک فاکتور گزینش کننده ی همت میباشد. کوهستان مارکت آموزگار و علم آموخته ی ورزش دیو مک لئود Dave MacLeod گستردن میدهد، چه چیزی در تمرین با fingerboard اساسی میباشد و چه طور شایسته ترین نتیجه ها را از آن می شود به دست آورد.
 
 
(توضيح عکس)، دیو با بورد تمرینی که از چوب ساخته شد و بوسیله خودش نیز پیاده سازی گردیده در هم اکنون تمرین میباشد این بورد به جهت اینکه برای پوست ملايم خیس میباشد از چوب ایجاد شده است .
 
 
فرق نمیکند نو وارد یا این که ماهر باشید: توان انگشتان در سنگ نوردی اصلی میباشد. خیر فقط برای این که می اقتدار گیره های خرد را گرفت، بلکه زیرا انگشتان کارکشته خیس دیرتر جراحت می‌بینند. در بین اقتدار و جراحت در بخش اعظمی از فن های ورزشی یک رابطه معناداری وجود دارااست: کسی که حاذق خیس میباشد، معدود خیس زخم می بیند.
 
 
Fingerboard یک وسیله ی بسیار عالی برای بالابردن توان انگشتان و تناسب این اقتدار بر روی گیره های مختلف میباشد. و همینطور بسیار ایمن ، کاربردی و به صرفه در حین میباشد و همگی جا قابل استعمال میباشد، به ویژه در نصیب بالای چارچوب منزل که میتوان آن را نصب کرد .
 
توان انگشتان در پژوهش ها
فعلا می اقتدار Fingerborad را مهم‌ترین وسیله برای سنگ نوردانی دانست که میخواهند بسط نمایند. چنان که گفته شد، خیر صرفا برای نو واردان بلکه متناسب با هر سطحی میباشد. ولی به‌این سوال که چه‌طور در شایسته ترین شرایط از بورد مصرف شود، چندان جواب روشنی داده نشده میباشد. به جهت این که پژوهش ها دراین مورد هنوز کودک میباشد ، در شغل بوسیله نادر سنگ نوردان پر رنگ معین میگردد.
 
برای به کارگیری ی باصرفه از بورد علم قابل اتکا پاره ای وجود داراست، علی رغم این که عده ای زیرا Eva Lopez بسیار کارایی می نمایند که‌این حالت را تغییر تحول دهند. علم آموخته و سنگ نورد حرفه‌ای اسپانیایی توانست در تز دکترایش اثبات نماید که بر روی بورد، فشار با شدت البته کوتاه ( maximal deadhangs ) پرورش قدرتی بیشتری به ارمغان میاورد تا فشار نادر شدت البته وقت گیر خیس. با فهمیدن این پژوهش ها اینجانب امیدوارم درین نوشته‌علمی بتوانم گفت و گو های منطقی ای برای کارامد ترین و صحیح ترین به کارگیری از بورد را پیش ببرم.
باتوم کوهنوردی...
ما را در سایت باتوم کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : باتوم کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mountaineeringbaton بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 13:21

دستکش هایی با محصول پشم صاریغ در بازار وجود داراست، البته چنانچه در نیوزلند معاش نمی‌کنید، احتمالا تا بحال چیزی درخصوص آن نشنیده باشید. باتوم کوهنوردی از سایر تعیین های پشم طبیعی می شود به دستکش های پشم آلپاکا اشاره نمود. کوهستان مارکت عنایت استعمال از دستکش ها در آب و هوای سرد و طوفانی. معمولا تمامی ما در بهار و فصل‌پاییز همت میکنیم تا بدنمان را از سوز‌و‌سرما محفوظ نگه داریم و در عین حالا عشق و علاقه ای به حمل وزن اضافه در کوله پشتی و یا این که روی دستان خویش نداریم !
 
در شکل شم سوز و سرما در ارتفاعات سریعا دستکش های خویش را بپوشید چون :
 
دمای تن شما در حالا کاهش مییابد و با پوشیدن دستکش ، گرمای دستانتان مراقبت میشود. ( همینطور در شکل به یار و همدم داشتن کلاه ، مطلقا در‌این مواقع از آن به کارگیری نمائید )
پوشیدن دستکش از بی احساس شدن ، کم آب شدن و سوراخ خوردگی دستانتان دوری می نماید .
همینطور شما میتوانید با مراجعه به نقشه های توپوگرافی و یا این که جی پی اس ها از سرد شدن و طوفانی بودن بعضا از نقاط مسیرتان استحضار پیدا نمائید تا با شایستگی بیشتری در مسیرتان گام بردارید .
 
تلاش فرمایید دستکش های را در جایی قرار دهید تا به راحتی به آن دسترسی پیدا نمایید، مثل جیب های کت و یا این که جیب بالایی کوله پشتی که همنورد شما به راحتی بتواند آن را در دست شما قرار دهد.( با اینکار نیازی به توقف وجود ندارد و تن شما گرمایی از دست نخواهد بخشید ! ) این آیتم را به حافظه داشته باشید تا گرمای بدنتان، برای توقف و ذیل و رو کردن کوله پشتی تلف نشود !
 
چرا دستکش های یکسره برای کوهنوردی مطلوب نیستند ؟
 
 
 
از لحاظ ما دستکش های یکسره همت چندانی برای کوهنوردی ندارند ! این دستکش های انگشتان شما‌را به دو بخش انگشتان میانی و شست شما تقسیم می نمایند و دریافت کردن باتوم کوهنوردی، پوشیدن خرقه ، به کارگیری از امکانات و … را بسیار طاقت فرسا می نمایند .
 
فقط گزینه به کارگیری از این دستکش ها در آب و هوای بسیار سرد میباشد. در‌این مواقع با پوشیدن این دستکش ها ، انگشتان خویش را بدون چاره میکنید تا با کنار یکدیگر قرار به دست آوردن ، گرمای بیشتری نگهداری نمایند. ( عملکرد فرمایید پیش از پوشیدن این دستکش ها ، مجموع شغل های خویش از قبیل شغل با جی پی اس ، ردوبدل خرقه و .. را اجرا دهید . )
 
همینطور در شرایطی که در کیسه خواب شم سوز و سرما می‌کنید و خوابتان نمی پیروزی، این دستکش ها را به دست نمایید. با این عمل گرما به دستان شما گشوده می‌شود و خیلی زود تن شما در وضعیت وقار و خواب قرار می‌گیرد. ضمن این، این دستکش ها از دستان شما در قبال صخره ها و دیگر سختی ها مسیر به نیکی حفظ می نمایند.
باتوم کوهنوردی...
ما را در سایت باتوم کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : باتوم کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mountaineeringbaton بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 17:28

ست اسکی یا این که وسایل جانبی اسکی آن تیم از وسایلی میباشد که مختص ورزش اسکی میباشد که مشمول چوب اسکی، فیکس، باتوم، کفش اسکی و کلاه ایمنی می‌گردد. باتوم کوهنوردی چوب اسکی :مهم ترین وسیله آیتم استعمال در اسکی میباشد. چوب های اسکی در قبل بسیار بلند بودند، اما به تدریج قوس میانه چوب بیشتر و انتهای آن پهن خیس و کلاً چوب اسکی ها کوتاه خیس شدند. کوهستان مارکت اکثر زمان ها توصیه میشود در شرایط تازه کار اندازه چوب اسکی یه خرده فراتر از بینی اسکی سوار در شرایط ایستاده باشد.در گزینش چوب اسکی عواملی مثلا قد و وزن اسکی سوار دارای اهمیت میباشد.
 
 
 
فیکس: وسیله ای میباشد که به چوب اسکی پیچ گردیده و کفش ها در آن قفل میشود و در شکل بایستگی گشوده می‌شود تا از پیچ خوردگی، شکستن و یا این که دررفتگی دوری نماید.
باتوم :وسیله ای میباشد که اکثر وقت ها با غرض مراقبت تعادل خریداری می گردد و در تعیین آن عواملی مثلا قد اسکی گشوده دخالت داراست و بها آن دست‌کم ۴۰ هزار تومان میباشد.
 
کفش اسکی :برای مثال مهم‌ترین امکانات اسکی است که اسکی گشوده بایستی در آن حس راحتی نماید و به تعداد بندهای آن نیز اعتنا ویژه خواهد شد و حتی بینش بستن بندها التفات متعددی دارااست.کفش های با سه سد اکثر زمان ها برای مبتدی و تازه کار ها و با ۴ سد برای ماهر ها میباشد.
 
 
 
کلاه ایمنی : مثلا دیگر وسایلی میباشد که برای نگهداری ایمنی رمز و در کنار آن گرم نگهداشتن این منطقه بکار می رود.
با این اکانت، ورزش اسکی به عنوان مثال مهم ترین ورزش هایی بوده که مورد نیاز میباشد وسایل و امکانات و پوشاک متبوع آن با تمرکز و دقت به مسائل گوناگون تهیه و تنظیم گردد.بخش اعظمی از اثاثیه اسکی میان مبتدیان و حرفه‌ای ها متعدد میباشد و در اکثر زمان ها موردها قابلیت افزایش دادن آن ها وجود داراست.اسکی مثلا ورزش های پرطرفدار فصل سرماست که با تهیه و تنظیم وسایل و امکانات مطلوب می اقتدار لذت اعمال آن را دوچندان کرد.
باتوم کوهنوردی...
ما را در سایت باتوم کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : باتوم کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mountaineeringbaton بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 13:20

یک کدام از مباحث اساسی در امکانات کوهنوردی ، خرقه کوهنوردی میباشد. باتوم کوهنوردی پوشاک کوهنورد به انگیزه سرعت در تغییر و تحول حالت جوی بار یا این که حالت بدنی، می بایست امکان سرعت کار و انعطاف پذیری مایحتاج را داشته باشد. کوهستان مارکت اما خواسته از انعطاف، تغییر‌و تحول پذیری با موقعیت کوهنورد میباشد، خیر نرمی و لطافت پوشش! همینطور به انگیزه تغییرات در وضعیت فیزیکی، نمی‏اقتدار از خرقه‏های تک‏لایه کلفت استفاده نمود، چراکه از جمله در اولِ تکان، تن سرد میباشد، البته بعد از ۱۵ دقیقه، واحد سنجش سوخت و ساز تن به شدت بالا می‏رود و کوهنورد نیاز به نادر کردن پوشاک در زمان تکان دارااست.
 
برای خرید پوشاک مطلوب کوهنوردی کلیک فرمائید
 
 
 
 
البته در صورتی‌که شما یک لایه کلفت به بدن کرده باشید، نمی‏توانید در آن تغییراتی ساخت‌و‌ساز فرمائید. پس یکی‌از نکات اصلی در پوشاک کوهنوردی لایه لایه بودن یا این که پوشش یکسری لایه میباشد. این سیرتکامل پوشش به شما قابلیت می‏دهد که به هر ترازو بضاعت تغییر تحول در پوشاک خویش را داشته باشید.
 
ولی سیستم لایه ‏ای چیست؟ این پوشش‏های یک‌سری لایه چه طور می بایست باشد؟
به کار گیری از پوشیدن لایه ‏ای جامه می‏توانید تأثیر و قابلیت و امکان آن را بالا ببرید. این سیستم، با بالا و پائین رفتن حرارت تن و وضعیت جویبار کوهستان سازگار میباشد. غرض سیستم لایه‏ ای این میباشد که با دست‌کم وزن و وسعت جامه، حرارت تن را در مجموع بازه زمانی در سطح مطلوبی نگهداری نماید.
 
برای نیل بدین مراد اکثر وقت ها بایستی تنظیماتی اعمال اعطا کرد. اکثر کوهنوردان مجرب، در بیشتر فعالیتهای کوهنوردی خویش از سیستمی که از تعدادی جامه متفاوت با کیفیت عالی تشکیل‌شده میباشد، به کار گیری می‏نمایند و ترکیبهای مختلفی از این سیستم را در حالت گوناگون و بر حسب نیازهای فردی به شغل می‏گیرند. ممکن میباشد لایه اصلی تغییر و تحول نماید، وسایل عایق معدود یا این که بیشتری استعمال شوند، چیزهای جدیدی مثل جامه های لایه رویی بوجود بیایند و خریداری شوند، ولی پایه و هسته سیستم لایه ای با سپری شد فرصت و به بازار داخل شدن جامه‏ های با تکنولوژی توسعه یافته کماکان به به عبارتی صورت مانده میباشد.
 
اساس سیستم لایه ‏ای جهت ورزش ‏های باطن طبیعت عموماً متکی بر سه نوع لایه میباشد: لایه اولیه، برای کم آب و منزه نگاه داشتن تن در طی عمل؛ لایه دوم، برای نگهداری گرما و پشتیبانی دمای مطلوب تن در طی عمل یا این که به هنگام استراحت در کمپ یا این که توقفها؛ لایه سوم و بیرونی، جهت مراقبت از باد، باران و برف
 
*اعتنا: در بعضی از سیستم‏ها تعداد این لایه ‏ها به ۴ لایه ارتقا یافته، که تفاوت آن در تفکیک لایه میانی یا این که حرارتی به دو لایه مجزای ضد باد و گرمایشی میباشد، که قابلیت و امکان انعطاف پذیری بیشتری را بالاخص در فصول سرد سال ساخت و ساز می‏نماید.
باتوم کوهنوردی...
ما را در سایت باتوم کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : باتوم کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mountaineeringbaton بازدید : 117 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 20:11

ورزش ماجراجویی، هیجانی دره نوردی و عبور از تنگه‌ها و دره‌ها، ورزشی تازه در جمهوری اسلامی ایران میباشد.دره نوردی شاخه ای نو و دوست داشتنی از فن کوهنوردی که چندین سالی میباشد در بین کوهنوردان و سنگ نوردان بوجود آمده و دوستداران متعددی را جذب خویش کرده این ورزش نیز مانند همه فن‌ها به ابزار وتجهیزات خاص خویش نیاز داراست. باتوم کوهنوردی به کار گیری از ابزارهای سنگنوردی برای دره نوردی درست نمی باشد. به همین برهان لیست اسباب و اثاث دره نوردی را به دنبال معرفی و کاربرد هریک را توضیح میدهیم. کوهستان مارکت اثاثیه و امکانات دره نوردی که به کار گیری میشود با وسایل سنگ‌نوردی و غارنوردی همانندی متعددی دارا هستند و واحد سنجش هزینه‌ای که شما برای امکانات دره نوردی پرداخت می کنید به واحد سنجش جدیت شما درین ورزش بستگی دارااست. در‌صورتی‌که خویش را محصور به پیمایش‌های تابستانی در دره‌های کم آب نمائید، میتوانید با جامه‌های سابق و یک جفت کفش ارزان‌ارزش ورزشی این عمل را اجرا دهید.
اعتنا فرمائید، وقتی که وارد دره‌های زمان بر‌خیس و فنی‌خیس میشوید به به عبارتی نسبت هزینه‌های شما به‌شکل محسوس فراتر می‌رود. در دره‌های زمانبر و دشوار، عموماً امکانات ارزان کوشش نداشته و شما می بایست برای تجهیز خویش هزینه بیشتری فرمائید. به‌خصوص هنگامی که قصد عبور از یک دره آبی‌رنگ را داشته باشید، به آیتم‌های تخصصی مانند وت‌سوت و … مستلزم خواهید بود.
اثاثیه و امکانات مایحتاج دره نوردی از دست اندرکاران اصلی و اصلی در جهت بهبود چگونگی و طرز جاری ساختن پیمایش میباشد.
 
اسباب و امکانات به دو تیم عمده تقسیم میشوند:
 
اثاثیه انفرادی (فردی)
اثاثیه گروهی (تیمی)
 
کلاه ایمنی یا این که کلاه کاسکت Helmet
 
مهم ترین وسایل ایمنی از لیست اثاثیه دره نوردی میباشد که امروزه در سبک ها و برند های متنوع در بازار جانور میباشد.
 
در این باره شما به یک کلاه مدل نیاز دارید با تهویه بهتر شاید شایسته ترین مورد برای شما کلاه های پلاستیکی باشد، چون آن ها بسیار بادوام میباشند.این کلاه ها می بایست به راحتی تهیه پذیر باشند. کلاه هایی از متاع پلاستیک بسیار متداول بوده و معمولا بسیار تهیه پذیراند.
باتوم کوهنوردی...
ما را در سایت باتوم کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : باتوم کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mountaineeringbaton بازدید : 96 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 12:18

لباسهای غارنوردی سازه به موقعیت عمل در غار به دو تیم تقسیم می گردند: ۱- نخی. ۲- لباسهای الیاف تصنعی. ۱- جامه نخی (غارپیمایی مدل): معمولا از فرآورده کتان می‌باشند و در غارهای کم آب کاربرد دارا‌هستند البته زود فرسوده میشوند. باتوم کوهنوردی (وسایل ضروری برای غارنودی ) ۲- لباسهای الیاف تصنعی: این نوع لباسها برای تکان در تحت آبشارها و محلهای مرطوب به عمل می‌روند و از نفوذ آب به تن خودداری می نمایند. کوهستان مارکت لباسهای نوع تگزانیر مقاومتشان زیاد بوده و برای شغل های ویژه که حتی لباسهای نایلونی نیز پاره می‌شوند بسیار موثر میباشد جامه رویی از سبک (اورال) است و از مواد تصنعی PVC ساخته می گردند و در نوعی دیگر از مواد پلی اورتان میباشند که هم ضد آب می باشند و هم تن در آن تنفس می نماید. (وسایل ضروری برای غارنودی )
 
تعدادی وسیله موردنیاز برای غارنوردی:
کفش غارنوردی:
 
شایسته ترین شرایط برای یک کفش مطلوب برای غارنوردی این میباشد که کفش در مرحله نخستین می بایست دارنده زیره ای سفت و مقاوم باشد تا به راحتی بتوان بر روی جاهای تیز و پیروز گام برداشت و در عین اکنون می بایست خواص چسبندگی آن مطلوب باشد و همینطور چکمه های بلند لاستیکی این قابلیت و امکان را میدهند تا به راحتی در بخشها تر و گل آلود تکان کنیم.
 
دستکش:
 
دستکش غارنوردی می بایست سفت و در عین درحال حاضر انعطاف پذیر باشد. مزیت به کار گیری از دستکشها تامین از دستها در قبال رطوبت و خراشیدگی های احتمالی میباشد و در عین حالا از آلوده و کثیف شدن گل و لای خودداری می‌گردد. (وسایل ضروری برای غارنودی )
 
ساک غارنوردی یا این که کیسه حمل توشه در غار:
 
این ساکها بایستی معدود وسعت بوده و قطرشان بایستی طوری باشد که بتوان به راحتی از یک حفره ۶۰ سانتی متری عبور داده شوند متاع پارچه آن‌ها مقاوم و مدل بوده و می اقتدار جهت عمل در غارهای آبی رنگ از ساکهای ضد آب بهره برد حداکثر طول و قطر این ساکها نباید بیش تر از ۸۰ و ۴۰ سانتی متر باشد خوب میباشد از دید فیزیکی به صورت یک استوانه ساخته خواهد شد.
 
دو وسیله ضروری برای غار نوردی:
کلاه :
 
وسیله ای مطلوب جهت تامین راز در واکنش با دیوارها و یا این که ریزش سنگ. از خصوصیات یک کلاه کاسکت ایده آل مدل و قابل انعطاف و در عین اکنون مستحکم باشد. کلاه می بایست دارنده حایل مضاعف برای بستن در ذیل زنخدان باشد و درضمنً بایستی در روی آن ترک هایی جهت تهویه پوست و رمز درنظرگرفته شده باشد و محلی برای نصب لامپ پیشانی در جلوی کلاه در حیث گرفته باشند. این کلاه ها دارنده رگلاژ قطری رمز برای تهیه می باشند و فاقد حاشیه پیاده سازی می‌شود.
 
لامپ نوروفروغ(هد چراغ):
 
جنبش، حیات، دوام و بقاء غارنورد با نوروروشنایی و ذخیره نوری وی ارتباط بی واسطه داراست. 
 
برای خرید هدلایت اینجا کلیک نمایید
 
دستکش
 
دستکش غارنوردی بایستی سفت و در عین هم اکنون انعطاف پذیر باشد. مزیت به کار گیری از دستکشها جانبداری از دستها در قبال رطوبت و خراشیدگی های احتمالی میباشد و در عین هم اکنون از آلوده و کثیف شدن گل و لای پرهیز می‌گردد.
باتوم کوهنوردی...
ما را در سایت باتوم کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : باتوم کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mountaineeringbaton بازدید : 117 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 15:54

در بولدرینگ لایه برداری از صخره اثبات میباشد و جای این که از محافظ و طناب استعمال نمایید، شما می بایست از همراهانتان و تشک یا این که بالشتک هایی به کارگیری کنید. باتوم کوهنوردی حمایتچی: در هر نوع مورد کوهنوردی به هر هم اکنون نیاز به یک مراقب میباشد ولی در موضوع بولدرینگ هر چه مراقب بیشتر باشد عالی میباشد. کوهستان مارکت عمل مراقبان در این مورد دریافت کردن شما وجود ندارد بلکه شغل اصلیشان نگه داری و پرهیز از اصابت راز و کتف هایتان به زمین میباشد.
کرش پد و یا این که تشک های محافظ: در واقع کرش پدها یک نوع تشک تعالی میباشد که در مواقع که از تخته سنگ بیافتید از اصابت ضربه تن شما به زمین دوری خواهد کرد. این وسیله یکی‌از مسائلی می‌باشد که همه بولدرها بایستی به هم پا خویش داشته باشند و در جایی که احتمال افتادنشان زیاد است قرار بدهند که در برخی مواقع به بیشتر از یک کرش پد برای محافظت و دوری از صدمه نیاز دارید. همینطور گفتنی میباشد که بیشتر باشگاه های کوهنوردی دارنده کفپوش های محافظی زیرا کرش پد هستند.
نکاتی برای خودداری از صدمات در بولدرینگ
با رعایت موردی زیرا مکان گذاری صحیح پدها گشوده هم ممکن میباشد به شما صدمه وارد گردد و مجموعاَ بولدرینگ در بین خیر و خوبی با پوست تن ندارد به نحوی که حتی بولدر کننده‌های ماهر هم مچ پاه هایشان، کتف‌هایشان و تاندون‌های انگشتانشان هم زخم می‌بینند.
 
به هر اکنون شما میتوانید با یک‌سری نحوه اشتباهات جسمی را تا حدی کاهش دهید که دربرگیرنده :
 
از پدها ی بیشتر و به اندازه کافی و همینطور از حفظ کنندگان با تمرکز بیشتربهره‌مند گردید.
پیش از استارت به بولدرینگ بدنتان را گرم فرمایید.
به دستانتان گچ بزنید و فورا نوار بر روی انگشتانتان و دستانتان بکشید و پس از هر بولدرینگ بر روی دستانتان و بدنتان لوسیون بزنید.
حافظه بگیرید که چه گونه برای هواخواهی خوب و ترفیع چیره از نوار های انگشت دست به کار گیری فرمائید.
مرتبه بندی و مسیریابی جای های بولدرینگ
 
اصول نخستین بولدرینگ
 
مرتبه بندی مسیرهای بولدرینگ: سیستمی که برای آنالیز(تیم بندی) مسیرهای بولدرینگ در آمریکا به کارگیری می‌گردد مقیاس V میباشد .
 
به عنوان مثال VB برای جدید واردان و به ترتیب از V0 تا V16 به مراد سهل تا دشوار میباشد و در واقع تعداد بسیار یه خرده از کوهنوردان می‌توانند به مسیرهای V16 جهت بولدرینگ کردن بروند.
 
در حالتی‌که حتی شما اکنون یک کوهنورد ماهر میباشید که با طناب کوهنوردی میکنید گشوده هم از مقیاس V به کارگیری فرمایید تا از صدمات و خطاها و همینطور مشقت های کمتری بهره مند گردید و ابدا از آزمون مسیر VB شرم ساری زده نشوید چون که هم سالمی شما مهمتر میباشد و حتی در شرایطی‌که یک کوهنورد حرفه‌ای‌ میباشید از مسیر بولدرینگ VB میتوانید از یک نو وارد خیلی ماهر خیس و زود خیس به هدفتان برسید.
باتوم کوهنوردی...
ما را در سایت باتوم کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : باتوم کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mountaineeringbaton بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 14:57